شمال درمانی

گفته بودم که به دلیل تعدیل نیرو شدن همسر جان و بیکاری و قسط و هزار کوفت و زهر مار دیگه تو سیکل دیپرشن پنهان بودم.کلافه پنهانش هم به خاطر این بود که همسر جان وقتی ببینه من کم آوردم بدتر میشه و معمولا تا مرز یاس فلسفی هم میرسه پس تجربه بهم نشون داده که بهتره اگه ناراحتی هم دارم به روی خودم نیارم.ساکت

سه شنبه بود که در یک اقدام احمقانه بدون هیچگونه آینده نگری و عواقب بی پولی تصمیم گرفتیم بریم شمال.ابلهچهارشنبه بدوبدو از آژانس رفتم خونه یه دوش گرفتم لباس پوشیدم سروش هم وسایلا رو جمع کرد رفتیم دنبال دختر خاله و همسرش و راه افتادیم

قراربود شام رو تو جاده بخوریم که دیدیم یه مسجد تو آریاشهر داره نذری میده خلاصه مهرداد شوشوی دخترخالم پرید پایین و دو تا عدس پلو گرفت کلی خندیدیم و خوردیم.زبان

دم کندوان جاتون خالی آش خوردیم در حالی که دونه های ریز ریز بارون همه آدما رو خندان کرده بود.مژه

خلاصه ساعت ۴ صبح رسیدیم ویلایی که اجاره کرده بودیم جایی بین نور و نوشهر بود روبروی شالیزار و کوههای جنگلی پر از مه.ماچ آرامش اونجا محشره.خوابیدیم تا ساعت ١١ بعد رفتیم بازار روز نوشهر و برای دو روزمون خرید کردیم توت فرنگی با عطر واقعی.زیتون پرورده.ماهی سفید.جوجه.برنج دودی.ماست خیکی.بادنجون برای میرزاقاسمی و...

بعد رفتیم ناهار پلو ماهی چرب بعد هم خواب نیمروزی و دریاااااااااااااااا و هندونه.وای خدا جون شکرت برای این همه زیبایی.چشمک

تو حیاط ویلا یه سری وسایل بازی هست که از وقتی اومدیم دلم میخواست سوار بشم روز که نشد ولی شب با شوشو و همراهان رفتیم بازی تاپ الاکلنگ سرسره تازه کلی هم شعر خوندیم و لذت بردیم.

جمعه هم رفتیم جنگل و آبپری و بعد هم جوجه.خدایا من نمیخوام برگردم تهران نمیخوام برم سرکار. اینجا شبیه سرزمین عیبی یخ دی بابا میمونه. میخوام اینجا بمونم هنوز از جنگل و دریا و بارون و شالیزار پر نشدم.گریه

خیلی خوش گذشت ولی کم بود!

پ.ن:دخترخاله و شوشوش همزمان با ما ازدواج کردن والان تصمیم دارن نی نی دار بشن.قلب

پ.ن:کی میدونه هوای شمال چه تاثیری در سطح هورمون های آدم داره؟نیشخند

پ.ن:من هنوز کمبود خواب دارم احساس میکنم و این شکلیمهیپنوتیزم

:. حرف های ذهنم (بهار)

سلام بر سمای آب و هوا عوض کرده یعنی خوشااااااااااااااااااااااا به حالت .... چقدر دلم شمال خواست با تعریفایی که کردی [رویا] از شهریور پارسال دیگه فرصت نشده بریم آخ اگه این امتحانای کوفتی تموم شه ! من میدونم و نقشه هام در راستای تفریح و ورزش و .....[نیشخند] خداروشکر که خوش گذشته [گل]

کانون مهاجران جوان

دوست گرامی، سمای عزیز، شما می توانید همراه با کانون مهاجران جوان کشور هند را از جنبه همای مختلف مانند تحصیلی و توریستی به نظاره بنشینید.در همین راستا می توانید علاوه بر وبلاگ فوق از سایت زیر نیز دیدن نمایید. www.hendostan.com..